lördag 15 september 2012

SÅ. JÄVLA. NÖJD.

Jag är så brutalt utmattad, och så underbart överlycklig på samma gång! Jag trodde att jag skulle svimmat av av trötthet efter andra passet eller sådär idag, men icke! Helt plötsligt hade jag avverkat tre pass och klockan var halv två. Första passet drog igång vid 12:00.
De hade tre olika pass varje halvtimme, detta är vad jag körde:

12:00 - BodyCombat
12:30 - CardioStepCore
13:00 - Core
13:30 - RPM
14:00 - TRX
14:30 - Ragga Dancehall

En banan efter core-passet. Sen på't igen ba! En shake när allt var klart. När jag sätter mig i bilen efteråt och startar den så drar radion igång. Rockklassiker på högsta volym, med Run to the hills - Iron Maiden pumpandes ur högtalarna. Jag var så hög på endorfiner så ni anar inte. Aldrig varit med om något liknande. Trötthet, vad är det? Herregud...!
Hem, gegga ihop keso, kesella och hallon. Frukostmat till lunch. Det var där ambitionsnivån låg. Försöker nu samla kraft för att bege mig mot duschen. Ikväll är det kräftskiva (lite sent, I know) med föräldrarna och deras vänner, långt ute på landet. Jag är den enda som inte är 40 år fyllda. Men jag har valt det själv!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar