söndag 2 september 2012

Med sand mellan tårna

Med solen kommer ofta energin. Med lite hjälp på traven av kaffe till filmen och lunch efter det! Andra kakan av gårdagens sojascones med samma goda pålägg och massa te till det. Sen åkte älskade Nike-skorna på tillsammans med 3/4-tights, fina rosa linnet och fina rosa jackan. Andra halvan av Ison Glasgow's sommarprat, början av Soran Ismail's sista biten.

Kommer på att det finns så mycket man inte vet om folk. Samtliga sommarprat jag lyssnat på hittills har tagit upp lite gråa eller mörka punkter ur barndommen. Jag har haft det så himla bra här hemma, och jag har det fortfarande! Det enda mörka punkterna är saker jag gjort mot mig själv, ingen annans "fel". Och även det tog jag mig ur förhållandevis snabbt, med vänner och familj i ryggen. Frisk som en nötkörna! Nu handlar det bara om att jag älskar det jag gör!

Såhär bra har jag det. Min strand, min trygghet, mitt hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar