onsdag 12 september 2012

Mördarpasset!

I brist på datortillgång får ni ett fult iPhone-inlägg här. Och nu ska jag förklara varför jag var så otroligt slutkörd efter dagens gympass. Jo, jag körde Annies intervallupplägg. En övning 3x15, sedan 1 km på löpbandet. Tre-fyra varv. Inte småjogging, full spurt! Jag tänkte köra fyra varv, men efter tredje kilometern var jag död.
Det var mördande jobbigt. Jag trodde flera gånger att jag skulle stupa där på bandet! Men jag överlevde, med pipande luftrör och dyngsur av svett. Varje gång.
Man hann ju liksom förtränga mellan varven hur jobbigt det var. Lite som man liksom trycker undan hur jobbig en förlossning är, och sedan skaffar en till unge. (Rätta mig om jag har fel, har ju ingen direkt erfarenhet i ämnet ;) ).

Hur som helst, såhär körde jag:
Tricepspress omvänd fattning cable
Intervall 1 km
French press
Intervall 1 km
Repdrag över huvud
Intervall 1 km
Liggande press från halsen

Två varv:
Russian twists med viktplatta / planka 1 min

Sa jag att jag var trött? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar