fredag 14 september 2012

Laddar inför helg!

Jag valde minsann rätt dag för att vila! Grått, regnigt. Fredag. En vän är faktiskt ledig, en annan slutar tidigt, en tredje vill ha filmkväll med mig ikväll. Så dagen ser ut att gå framåt ändå minsann!
Och min kropp kommer att vara laddad till tusen imorgon när gymmet har öppet hus, med massor av olika prova-på-pass och skojigheter. Jag kommer att behöva energin då, för jag har planerat att köra flera av de där passen! Vissa för att jag aldrig testat dem, vissa för att det var länge sedan jag körde, vissa bara för att. Och alla för att min kropp ska chockas lite av något den inte är van med!
Som spinningen igår. Herre min gud vad jag körde. Hade lånat mammas spinningskor med = en helt annat känsla. In a good way! Det tog där det skulle liksom. Flåset var det inget större fel på, det var benen som var slutkörda!

Testade en ny grej med gröten idag förresten! (Förutom att jag la upp den lite fint då..).
Hade i en skopa av Holistics vaniljprotein när den hade kokat nästan färdigt och rörde inte det. Ärligt? Ingen höjdare.. Men så är jag inget fan av det pulvret heller. Smakar bara pulver liksom..
Har hört/läst att det är för att det inte innehåller någon sötning. Så jag tänkte att jag klipper ner lite torkad mango i gröten också som får koka in lite. Det hjälpte ju då uppenbarligen inte nej..

Kakao-kanelgröt med torkad mango och vaniljprotein.
Banan, frysta blåbär.
Te. För halsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar