lördag 15 september 2012

Taggad till tusen -ÖPPET HUS!

Ojojoj, jag är så himla pepp just nu! Grötfrukost ligger i magen, med ett extra ägg till. Extra energi till dagens alla pass. Lite smått och gott ska packas ner att trycka i sig mellan passen me. Ägg, banan, protein. Maffig lunch är inget man trycker i sig på tio minuter mellan pass där man öser ut all energi man har direkt. 
Drar igång om en timme. Jag vaknade för en timme sedan. Lite chockad vart jag när klockan visade tio när jag slog upp ögonen. Men vet verkligen inte när jag somnade, bara att det tog en evinnerlig tid och att jag hann vända och vrida mig ungefär 500 varv i sängen innan jag lyckades. Kaffe till frukost? Oh ja!

Nu, kila för att byta om. Vad ska man ha på sig för kläder som är bekväma och snygga (viktigt, så mycket speglar ju) till allt från RPM till BodyCombat till RaggaDancehall?!

Kakaogröt,
chiafrön, mosad banan, kiwi, frysta gubbar.
Ägg med Krusmyntagårdens örtsalt.
Kaffekaffekaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar