måndag 17 september 2012

Rond 1.

En annorlunda dag, helt klart! Eller, nu har det väl varit rätt gott om annorlunda dagar den senaste tiden egentligen. Det blev inte så mycket dansande ändå. Eftersom barndomsvännen #1 hörde av sig och var ledig. Så jag tog mitt pick och pack (och mammas glömda träningsväska, och systers kasse med grejer) och begav mig till staden för att prata sönder varandra en smula.
Och så har vi bockat av några fler grejer från inför Asien-listan med idag, jag och de andra brudarna som ska med. Känns himla bra måste jag säga!
Inget gym blev det idag, men väl ett brutalt bra BodyCombat-pass med syster.
Det är en märklig sak det där BodyCombat. När du är HELT slut, verkligen egentligen inte har en droppe energi kvar i kroppen. Ja, då kör du ett bra tag till. Jag kunde knappt stå, kunde knappt lufta armen. Ändå sparkade jag, studsade, tog i och slog för kung och fosterland. Mer än så. Ni hade inte velat vara min motståndare ikväll kan jag säga ;)


Som om jag inte redan hade grotesk träningsvärk efter helgen. Det kändes idag kan jag lova er. Och det kommer kännas ännu mer imorgon bitti när jag ska försöka ta mig ur sängen. Rätt glad att jag inte har något fysiskt ansträngande jobb att ta mig till tidigt imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar