tisdag 11 september 2012

Graffiti & rehab

En otroligt rolig dag! För ni ser, den här tjejen jag var iväg och fotade med idag, henne har jag inte träffat ordentligt sedan i vintras, och nu bor hon i London. Vi var väldigt tighta för några år sedan, men gled ifrån varandra eller något liknande. Så sådana här dagar förgyller verkligen tillvaron en smula! Här var vår scen för dagen:

Sol, skratt, konstigheter. En filt och tio outfits som skulle fotas. 
Jag som fick vara sminkdocka och modell. Bra arbetslös dag!

Väl färdiga var det dags för gym. Ett kokt ägg, en banan, kaffe. Ready to go!

15 min på löpbandet! Kämpar mot min vilja med den där konditionsträningen, anser att detta får vara en del av den delen av träningen.
På det blev det en del av de där rehabövningarna som sjukgymnasten gav mig i början av sommaren, som jag varit alldeles för dålig på att göra. Och så en del axelövningar på det. Hade behövt en massage nu känner jag..

Höga frontraise, hakdrag // benböj med boll mot vägg, frivändningar // enbensböj på balansplatta, hantellyft sida // shrugs.
2 x situps på boll, raka + sneda, planka 1 min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar