fredag 14 september 2012

Mysdag!

Kan inte säga annat än att jag njuter av denna lediga dag. Faktiskt. Även om detta är andra dagen utan att få ett rent gympass. Brukar klättra på väggarna i vanliga fall. Men jag har fått träffa saknade vänner, några på Skype, en i verkliga livet. Jag behöver de där stunderna nu, för att övertyga mig själv om att livet på Gotland inte är helt värdelöst.
Så ska kvällen spenderas med syster som gnäller över att vi ses för sällan. Film ska fixas. Hon gnäller på att jag inte äter godis. Tror jag ska göra lite god glass/sorbet eller så till ikväll.. Det är vad jag kallar godis!
Dagens lunch kan nog också klassas som godis. Bananplättar med ett extra ägg i smeten (det var ju trots allt mat och inte frukost). Geggade ihop keso, kesella och frysta bär, la två ägg i varsinn urdiskad kesellaburk, en banan i handväskan. Så var jag redo att fixa lunch hos vännen i stan som själv satt och åt frukost när jag kom. ;)

See my point? Mmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar