torsdag 13 september 2012

Tack solen!

Det här med att jag är ganska så fast på denna ö i en månad och två dagar till är ju ganska så frustrerande. Nog för att det kan vara skönt med sovmorgon och fri tid till träning och så. Men jag kan Gotland nu, jag vill vidare, utvecklas, bli det bästa jag kan bli. Men just nu går det inte, jag måste liksom vänta. Otroligt frustrerande. Just därför är jag troligtvis liiite gladare än alla andra att det fortfarande är sommarsol utomhus nästan varje dag. Så att jag kan ta mina promenader på stranden, så att jag kan titta ut genom fönstret och slippa bli dyster. 
Min standardrunda, 6,07 km tydligen. Nu mätte jag från dörren tillbaka till dörren. 51,55 min, normaltempo, trötta ben, trött kropp. Inser mer och mer hur mycket jag behöver en vilodag imorgon.

Nu ska jag ta och fixa lite, förbereda för att dra till norra ön ikväll och sova kvar där. Planera resan och laga thaimat. För det kommer vi inte få nog av sen.. Jag har en tendens att få "hur mycket tid som helst" till "fuck vad bråttom jag har". Så, lika bra att sätta igång!


1 kommentar: