tisdag 11 september 2012

Morot till frukost?

Som vanligt så sitter man uppe en liiten stund för länge, bara för att man är ledig dagen efter. Trots att jag idag faktiskt har hela dagen uppbokad. Väntar bara på ett sms, så ska jag hoppa ur pyjamasen och gnugga sista sömnen ur ögonen och bege mig på photoshoot i stan. Kompis som syr kläder behöver en modell när hon ska få ordning på sin portfolio. Så, varför inte hjälpa till när man ändå har hus mycket tid över som helst?

Grundar dagen med ett nytt grötrecept, härifrån"Morotskakegröt".
God, absolut. Men jag tror jag fick i liiite mycket ingefära.. Och så tog jag visst inte godaste teet till tyvärr.. Annorlunda med riven morot i. Men jag har alltid älskat morötter, så klart att jag skulle testa!
Toppade med keso och min hemmagjorda salmbärssylt. Gött!


Ska befinna mig i stan runt halv tolv fick jag precis veta. Med andra ord så hinner jag ut på en promenad! Hell yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar