fredag 21 september 2012

Fynd-dags!

Just den natt jag har som allra svårast att somna så ska jag upp tidigast dagen efter. Såklart!
Tidigt i en arbetslös människas ögon. Eller, nej. 8:15, inget att vräka på om. Jag är egentligen morgonpigg av mig. Har klockan väl ringt är jag vaken. Så även denna morgon. Men nu var det ändå kaffe som gällde till frukosten, inga onödiga risker tas här inte! Ska direkt in till stan för att gå lös på Expert's konkursrea. Kommer bli tomt och konstigt utan Expert där mitt på Östercentrum.. Lider med de anställda kan jag säga! Men, det kom lägligt nu när min kamera OCKSÅ bestämt sig för att lägga ner.

Sedan gymgymgym! Sjuk? Njae, inte märkbart. Harklar mig lite extra ofta bara.
Och gårdagens "lätta" pass känns i bröstmusklerna idag.. De svarar bra. Eller så är de bara lite ovana med belastningen. Ingen grupp som är direkt prio på... Ska ta tag i det där! Nu, iväg!

Hiten på repeat. Men jäklars vad varm den är!!

2 kommentarer:

  1. mums.. vad är de för god frulle? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Havregrynsgröt med rivet äpple + massa kanel och kardemumma.
      Toppad med keso, chia, mer kanel, varma björnbär och flagad mandel.
      HELT klart värt att ge sig på nu i helgen! :)

      Radera