måndag 16 april 2012

All alone

"Och så var de bara en". E avlämnad vid pendeln i solskenet och jag är återigen ensam i lägenheten med P3 som låter från radion nere i köket. Träningstightsen åkte på redan när jag klev ur sängen och snart åker resterande träningskläder på på överkroppen och jag beger mig till House of Shapes för Jimmies fyspass och lite egen träning kring det innan det är dags att jobba. Kan inte riktigt beskriva hur glad jag är att jag slapp öppna idag. Hade ingen större lust att röra mig ur sängen när E gick upp och började packa och sedan begärde att jag skulle komma med och äta frukost. Inte för att jag inte var sugen på frukosten, det är jag konstant. Så av just den anledningen lockades jag ur sängen. Gröt med banan, varma jordgubbar, kokos och kesella. Och en del kaffe till det. Jag är nöjd, och nu även hyfsat pigg.
Dags att röja undan lite av kaoset som råder i rummet och bege sig iväg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar