måndag 2 april 2012

Överenergisk / hög på koffein

Bara för att jag bestämt mig för vilodag så är jag nu hur pigg som helst. Det slår väl aldrig fel va..
Visst kan jag dra till gymmet nu, det är ändå öppet till 22:30, men samtidigt känns det som att jag faktiskt ska unna min kropp denna vila, denna extra energi. Även om helgen troligtvis inte kommer bli särskilt aktiv, med finbesök och allt! Den där extra energin kan ju visserligen bero på kaffekoppen jag hällde i mig för typ två timmar sedan, eller? Farligt många koppar om dagen blir det, särskilt när det är såhär kyligt som det varit idag. Så man önskar att det inte ska komma några kunder, eftersom det drar in kalluft varje gång någon öppnar den förbaskade dörren. Kom ihåg imorgon: varmare kläder.
Smart tjej som tar med sig två överblivna baguetter hem, som ändå skall slängas, för att använda pålägget till en omelett.
Omelett med kyckling, mozzarella och soltorkade tomater (sistnämnda från kylskåpet hemma). Tillbehör: morot, paprika och keso (man kan nog ha keso till allt. Precis som kanel.)

Nomnomnom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar