tisdag 3 april 2012

Allting kommer bli bra till slut

Solen är framme igen och tvätten som jag hängde upp precis innanför fönstret sent igårkväll har redan hunnit torka. Behändigt! Så alla smågrejer på hemmaplan som skulle hinna fixas innan dagens come back på gymmet och eftermiddagens arbetspass är redan gjorda och pendeln jag sitter med solglasögon på pendeln och njuter. Har redan gjort dagens goda gärning och hjälpt en okänd kvinna som kom fram och frågade om jag var bra på att hantera telefoner att ställa om från T9 till vanlig inmatning. De andra på tåget ignorerade henne. Rebecca fixar!
Signalfel och förseningar tydligen. Tur att jag inte har bråttom, och att jag fått mina goda bananplättar och kaffe till frukost.
Idag tål jag vad som helst, för allting kommer bli bra till slut, alldeles strax faktiskt!

1 kommentar:

  1. Tänk vad lite solsken kan göra dagen BRA ;-) Du hade kanske inte varit lika positiv om det blåst smådj..vlar och snöstorm.
    Njut av dagen!

    SvaraRadera