fredag 27 april 2012

No more mardrömsmorgnar!

Från och med idag slipper jag fler såna här omänskligt tidiga morgnar. Uppe innan tuppen för sista gången, för att öppna cafét en sista gång. Funderade starkt på om jag skulle fixa mig en liten "namnlapp" där det stod att det var min sista dag. Jag vet att folket i Birkastan kommer undra var den där gotländska tjejen tagit vägen, för jag har blivit Gotländskan med hela Birkastan tror jag.
Vid lunchtid kommer mamma pch sedan är det packning till 110% procent. Ju tidigare vi är klara desto bättre, även om jag smygstartade shoppingen redan igår med Ronja. Mitt i lönerushen med en stor, knallröd träningsväska över axeln. Jeans, linne och spetstopp fick följa med hem!

Det blev ett rygg-biceps-mage-pass igår, var ju tvungen att köra järnet när jag inte visste om jag får komma dit mer!
Uppvärmning 10 min, 11 km/h med liiite motlut.
Rygg - marklyft - stångrodd, rodd i freedom trainer (balansboll), breda latsdrag, smala latsdrag, kettlebellsvingar - rygglyft i ställning. (hur blev det så mycket!?)
Biceps - hammercurls - i c.c med fästen uppe, bicepsrodd - liggande/sittande i cable.
Sen lite random magövningar i mån av plats och utrustning.
Det var en utmattad tjej som gick på stam efteråt kan jag säga! Väntar bara på att träningsvärken ska komma krypandes idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar