måndag 23 april 2012

Packa?

Det blir bara färre och färre dagar kvar här uppe nu. Jag lovar att vardagarna plötsligt kommer att vara över, det är plötsligt fredag och mamma anländer och ett halvårs liv ska packar in i en Ford Focus och lastas hem igen. Hur allting ska få plats är en bra fråga, för jag har ju köpt på mig en del och inte tagit hem något. Har inte ens använt allting jag tagit med hit upp, men så är jag rätt duktig på att alltid packa för mycket med. Har hänt att jag hittat två linnen i träningsväskan några gånger till och med, ett extra har åkt med av bara farten. 
Dags att sätta igång lite smått med den där packningen kanske.. Men det är ju så mycket roligare att göra annat när man inte jobbar, hänga på gymmet till exempel. På onsdag kommer lönen, då kommer jag hänga på stan istället. Som sagt, packa, nej tack.. 
Men om jag börjar nu, ikväll, får jag mer tid till träning och shopping sen. Lika bra att sätta igång då!



1 kommentar:

  1. Kom nu igen! Ju mer du packar innan jag kommer,desto bättre ;-)

    SvaraRadera