söndag 29 april 2012

Stockholm - Ett avslutat kapitel

Nu är det över. Nu sitter vi i bilkön till båten. Bilen var full när vi åkte från Farsta vid 12-tiden, tyckte vi. Så åkte vi till IKEA och fyllde en hel kasse och köpte två hyllplan. Och det fick mot alla odds plats!
Så såg jag en skylt där det stod Nike Factory Store vid Heron City, så det blev nästa stopp. Där försvann 1000 kr från kontot, men en himla massa snygga och sköna kläder fick jag med mig istället! Ziphoodie och tillhörande mjukisar (ska klippas av till shorts), korta träningsshorts, 3/4-tights, ett par mjukisar till (till dans), dri-fit-strumpor och hårband. Jag är mer än nöjd kn jag säga!

Om mindre än en timme avgår båten, hem. Med Stockholm bakom mig. Senaste halvåret av mitt liv blir ett avslutat kapitel. Det känns helt sjukt, men jag ångrar varken valet att flytta hit eller att jag nu flyttar hem!
Nu ser jag fram emot gourmetburgaren på båten, tradition för mig och mamma att dela på en sådan.
Sedan tänker jag SOVA! Imorgon förmiddag infinner jag mig förhoppningsvis på Visby Träningscenter i något nytt klädesplagg!
Tackåhej!

1 kommentar:

  1. Rocka Gotland nu, babe! Kom ihåg att du är saknad som fan här i Stockholm och jag ser redan fram emot tills vi ses igen! <3

    SvaraRadera