söndag 8 april 2012

Good feelings!

Idag har helt enkelt inte varit en datordag, alldeles för soligt och oförskämt pigg efter att ha varit ute och röjt två kvällar i rad. Men när man får vakna i sin egen säng för att föräldrarna är gulliga och hämtar hem den förlorade dottern mitt i natten, då mår man automatiskt snäppet bättre kanske. Att man får frukost kan ju också bidra. Standardgröt med frysta bär och te bryggt i en riktig bryggare, med mamma och pappa och en pc-tidning som sällskap. Saknar såklart mitt p3 lite, men irl-sällskap slår ändå högre.

Som sagt, oförskämt pigg och förvånande fint väder. Blev en promenad på min fina strand, men paus för att ta kort och sedan i skogen för att plocka blåsippor.
Så vackert att jag ville bara gå och gå och gå!
Blev två cykelturer á en mil på eftermiddagen med, så nu har jag laddat batterierna med sol och frisk luft. Har dock fortfarande energi över, saknar gymmet som attan! Men snart är jag tillbaka och pumpar igen!
Nu ska jag mysa med mina föräldrar i soffan med en film och njuta av tanken att jag har en heeel dag kvar på ön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar