tisdag 10 april 2012

Helgens bravader

Sitter på bussen på väg tillbaka till verkligheten och vardagslunket. Inte för att jag är den lunkande typen, men det är väl så det heter. Blir till att åka direkt från båten till jobbet eftersom jag är så snäll och börjar tidigare. Dagen är fullbokad och ikväll får jag sovsällskap av min fina Miriam som kommer på snabbvisit innan hon drar iväg till London imorgon. Så dagen kommer gå fort, och plötsligt är vi en dag närmare helg igen. 
Såklart ska ett träningspass klämmas in i dagens schema med, som jag har längtat! Men lite vila har suttit fint det med, det kan jag inte säga något emot. 
Här kommer några av bilderna som togs under helgen. Ingen censur, bara som det faktiskt var.

Det var massa fest



Och det var massa mys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar