onsdag 11 april 2012

Baby bear

Så har min dator tydligen bestämt sig för att få en knasig skärm igen. Spännande att den hoppar mellan att vara hel och trasig sådär lite då och då.
Hur som helst så känns det att man är tillbaka i vardagen igen. Trött efter dagens träningspass och träningsvärk efter gårdagens, trött efter att ha jobbat och stått upp halva dagen och sedan knata uppför den där backen jag råkar bo på. När man tvättar bort sminket och borstar tänderna innan klockan ens slagit nio vet man att det är jobbperiod igen. Upp innan fem imorgon bitti känns sådär efter påskens ledighet och underbara sovmorgnar i mitt älskade rum. 
Helgens väska uppackad, morgondagens träningsväska packad och jag är redo att krypa ner under täcket och gosa med min nalle. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar