tisdag 17 april 2012

Utfyllnad

Återigen inne i mina vanliga rutiner efter helgens besök. Mitt liv ser alltså ut enligt följande: jobba, träna, äta, sova. Fritid? Gymmet. Punkt.
Så blev även denna tisdag, såklart. Benpass på gymmet innan jobbet, sedan bara stå och stå och stå där inne i hörnan av cafét. Finns liksom inte så mycket annat att hitta på än att bläddra i tidningar eller stå med telefonen när det inte kommer kunder, allting är påfyllt och man har sopat av golvet så det ser fräscht ut för kunderna. Grovstädning funkar ju inte om någon faktiskt skulle komma införbi, "tyvärr". Måste komma på något jag kan roa mig med imorgon eftermiddag så att jag kan göra någon nytta av de där timmarna där i hörnan. Hade det inte varit så att exakt hela rummet skulle blåsas ut nästa helg hade jag ju kunnat skriva packlista. Men inte ens det kan jag göra.
However, så är jag grymt besviken på att jag inte är tröttare i benen nu när jag var så svettig innan idag. Istället har ju träningsvärk som kommer smygandes även i de "vanliga", raka magmusklerna. Att skratta känns inte särskilt lockande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar