måndag 9 april 2012

Roadtrip!

Får blogga från mobilen igen. För annars får ni ingen bild att se på. Phptostream slutade samarbeta för ett bra tag sedan och jag är för lat för att resa mig från soffan och hämta sladden på övervåningen.
Hur som helst så skiner solen lika fint idag som igår och jag är pigg och glad (well, inte så pigg att jag studsar efter iPhone-sladden då..). Väntar på att två fina tjejer ska komma hit så vi får packa iväg oss på vår utflyktsdag. Vart vi tar vägen och vad vi gör får vi se under dagen! Picnic på en vindskyddad plats hoppas jag på. Hade tänkt införskaffa ingredienser till den där picnicen igår när jag körde syster till stan. Men när jag langat upp varorna på bandet i kassan och tog fram plånboken så insåg jag att kortet låg hemma någonstans. Mamma hittade det i fickan på min urtvättade 9:2-hoodie (såndär "vi har slutat nian-tjoho-tröja).
Så det blev inget med det inte. Får se hur vi löser det problemet idag. Spännande. Picnic ska vi ha i alla fall! (Det har jag bestämt.)

Varsågoda, min underbara frukost. Jag ska börja köpa hem kiwi i Farsta... Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar