fredag 20 april 2012

Grym, som fan!

Idag blev en sån där dag där man är så jävla stolt över sig själv! När man, trots att man egentligen är på sånt humör att man bara vill krypa ner under en filt, men ändå drar i sig en dubbel espresso och drar till gymmet - och så tar energin aldrig slut! Det var precis så jag gjorde nämligen. En dubbel espresso, ut i regnet, in i en överfull buss och iväg till älskade House of Shapes. Visste ju innerst inne att jag skulle orka när jag väl kom dit.

Så, en kvart på löpbandet, spurt i slutet. Sedan tungt ryggpass, bra, tungt ryggpass. 
Latsdrag, rodd i freedom trainer (på balansboll), marklyft, stångrodd, kettlebellsvingar och rygglyft i ställning. 
Körde lite mage efteråt med, som vanligt. Crunches med boll, cykling, mountain-climbers och halva fällknivar (typ). Hade mot alla odds energi så det sprudlade även efteråt, men tänkte att någon måtta får det vara, och nöjde mig med fem avslutande minuter på crosstrainern. När jag sedan skulle äta min keso med valnötter som väntat i kylen skakade handen på väg till munnen. Har jag inte träningsvärk imorgon, då är något allvarligt fel.


Äntrade gymmet samtidigt som Andrés Esteche och när jag tagit av mig skorna hade jag plötsligt ett helt kamerateam framför mig. De filmade baletten han var med på, nåt tv-program tydligen. Skymtar ni något färgglatt i bakgrunden om ni ser Andrés dansa balett i tv - that's me! Korallfärgat linne och lila sport-bh, hell yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar