onsdag 11 april 2012

Here we go again!

Kan inte påstå att Stockholm tog emot mig på bästa vis igår. Regnigt, grått och tråkigt. Skyndar mig till jobbet för att vara snäll nog att börja tidigare - oc det finns inga lunchsallader kvar. Jag åt frukost redan vid sju på båten och var redan på god väg att bli matarg! Fick bli en thai take away från stället mitt emot. Gott som attan, visserligen. Allt utom det klibbiga, vita riset.

Blev dubbla expresspass direkt efter jobbet. Verkligen stress-direkt-efter-jobbet. Tur att instruktören åkte samma buss som mig!
BootyExpress och CoreExpress. Trodde inte jag kände av något idag, förrän jag skulle sätta mig på stolen på pendeln. Rumpan svider lite smått. Men tro fan det, som jag körde igår med utfall och hopp och allt vad det var.
Så nu är det överkroppen som ska få sig en omgång minsann! Dom där armarna ska banne mig växa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar