söndag 22 april 2012

Dagen efter kvällen (natten) före.

Det blev en sista partykväll i Stockholm för min del. Om inte mamma är taggad nästa helg vill säga, men jag betvivlar det. Det började med tacokväll och vin hemma hos Malin vid Universitet tillsammans med Camilla. Och det slutade självklart långt ifrån något vi kunde förvänta oss, som det alltid gör för oss. Kul var det, och alldeles för kallt för att man egentligen ens skulle befinna sig utanför filten i soffan. Men det gjorde vi, och jag är glad för det!
För ja, jag tränar som en dåre. Men jag orkar inte vara överhypead, jag är ung och dum fortfarande, jag får göra vad jag vill. Min lever tänker jag på om några år.
Nu ska jag iväg och käka carbsVapiano i Gamla stan med härliga människor och kramas hejdå för denna gång.

Led lite när gröten tog slut denna morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar