fredag 6 april 2012

Breaking the rules

Okej, helt kan jag inte försoffa mig denna påskhelg ändå. Då hade jag nog blivit snudd på galen. Och jag tror inte att min familj hade velat umgås med mig riktigt. Och eftersom regnet smattrar mot fönstret idag, till skillnad från gårdagens solstråle som väckte mig, så blir det iväg till mitt älskade Visby Träningscenter för ett lunchpass i Bodypump! Inviger nya fina linnet och är hur nöjd som helst med hur det sitter och ser ut! Men vi kan ju säga att det var tur att man inte har lite större bröst, då hade den där inbyggda sport-bhn inte hjälpt så mycket nej. Tur att så inte är fallet, här sitter allt säkert!
Kaffe och morgongröten i magen, dagens blev den där versionen med kokos, jordgubbar och kesella. Mätt och belåten med andra ord. Redo för att ta alla de där tunga vikterna jag tog senast, med eller utan Celsius i kroppen!
Hey ho, let's go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar