lördag 21 april 2012

Början på sista helgen i Sthlm..

När man vaknar utvilad på en lördagsmorgon är man faktiskt rätt glad att man inte gjorde något på fredagskvällen ändå. Jag klädde upp mig, fixade håret och drog till och med på mig vattenfast mascara för säkerhets skull (galet dansande kan vara förödande annars). Sen slutade det med att jag började se en film, med fåtöljen och filten som sällskap, men inte tog mig igenom mer än tio minuter innan jag gjorde mig redo för sängen istället.
Vissa kvällar saknar jag min familj lite extra. Hade jag varit hemma hade jag liksom inte varit ensam på min tråkiga fredagskväll. Snart, snart, snart! 
Hur som haver så är jag pigg och utvilad och taggad på gymmet denna lördagsförmiddag. Det hade jag troligtvis inte varit om jag hittat på något igår. Baksidan av kroppen får vila, så kör vi lite biceps. Eller axlar. Eller både och! Svider gott i ryggen idag. Hela ryggen. Brukar annars lyckas bäst i övre delen av ryggen, men nu fick jag tydligen till det för resten också. Feels good!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar