fredag 20 april 2012

Colourboost!

En sista tidiga morgon för denna vecka och jag ville bara ligga och gny något i stil med "bara en liten stund till mamma" när klockan ringde efter snoozningen. Jag som somnade någon gång mellan runt halv tio igårkväll...
Men upp kom jag, till pendeln i lika bra tid som alltid och inte så farligt trött som jag brukar vara. Inte lika mör i hela kroppen såsom det ofta är, så jag bara vill sitta och sitta och åka ända till Bålsta och tillbaka igen. Vilodagen satt fint och nu är jag extra taggad på i eftermiddag! Färgglada kläder ligger i träningsväskan och det vankas ett pass för ryggen. Ska nog spendera timmarna på jobbet med att fundera ut lite övningar..

Well then, mer frukt än gröt till frukost känns det som. Lika färgglatt där som i träningsväskan; banan, kiwi och satsumas. Godmorgon C-vitaminer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar