måndag 2 april 2012

Orkar. Inte. Röra. Mig.

Som förutspått så svider det i kroppen idag. Har inte hunnit gå så mycket ännu, så än så länge svider det bara i överkroppen. Benen bör kännas av senare under dagen med. Kvällspasset på jobbet kommer nog till stor del att spenderas sittandes på den där pallen bakom brödsticket, för att vila och gömma sig.
Det blir vilodag idag. Tänkte såhär: "ååh, jag kan storstäda rummet!". Med vilken energi då undrar jag nu? Träningskläderna som legat utspridda i hörnet nedanför sängen är åtminstone inne i garderoben, vikta och fina. Ska alldeles strax ta tag i stolen vid skrivbordet. Sålänge har jag bänkat mig med datorn på sängen istället. För det går helt enkelt inte att sitta på den där stolen.
Frukostgröten i magen, den fick samsas med en knäckemacka idag. P3 fick följa med från radion nere till webradion uppe på rummet. Dags att ta tag i resten!

1 kommentar:

  1. Haha! Man mår som förtjänar, men å andra sidan så kämpade du jävligt bra igår så njut av värken! :D

    SvaraRadera