lördag 28 april 2012

Genomkörare och belöningsshopping!

Bloggar i väntan på min tur till provrummet. Stockholm city är fullt av folk i alla färger och former som planerar att tömma lönekontot och sitta på uteserveringar. Jag är en av dem, förutom den detalj att vi intog den goda lunchen inomhus eftersom uteserveringen låg i skugga på Café Riddargatan 20. Parma&mozzarella-sallad med bulgur på sidan var nog mitt i prick på vad jag var sugen på efter mitt sista gymmpass på House of Shapes!
Tog en genomkörare av hela kroppen utom ryggen (fortfarande stel efter i förrgår) med två-tre övningar per kroppsdel. Svetten RANN om mig under större delen av passet!
15 min på bandet, utfall i smith, benböj i smith, bröstpress med stång, flyes i freedom trainer, tricepspress med hantel, repdrag i cable, militärpress, hantellyft åt sidan, bicepscurl i c.c, liggandes i cable och avslut med x antal magövningar.
Nåonstans mellan 10-15 reps per set och nu är jag klar för ett tag framöver. Fick kramas hejdå litegrann.

Nu: prova massa kläder här och i andra affärer, sedan hem och packapackapacka. För imorgon är sista dagen. Herregud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar