tisdag 17 april 2012

Godmorgon träningsvärk

Godmorgon träningsvärk och godmorgon nytvättade dri-fit-kläder. Tog ut grejerna ur tvättmaskinen strax innan tio igårkväll och det är snustorrt. Redo för gymmet med andra ord! Mina sidomagmuskler är däremot inte särskilt redo, de vill bara ha massage eller något åt det hållet (tur att man inte är överdrivet kittlig med andra ord).
Sov som en kratta och trodde att klockan var närmare nio när den visade sig vara 05:31. Suckade tungt och gjorde det bästa för att somna om. Det gick! Har redan hört att fler sovit dåligt i nättras, fullmåne perhaps?
Med frukost och kaffe i magen ska jag byta om och tagga gym. Och göra mitt bästa för att inte göra mina sidomagmuskler upprörda.

1 kommentar:

  1. Hmm, jag sov också rätt kasst i natt, liksom flera här på jobbet. NÅGOT är på gång..!

    SvaraRadera