torsdag 19 april 2012

Nyklippt!

Vilodag it is och inte ens en promenad tänker jag ta faktiskt! Funderade på det innan, men nä. Hade jag varit hemma i Tofta hade jag säkerligen gjort det, men jag är inte riktigt lika kär i Farstasjön som jag är i Tofta Strand. Synd, men sant. Räcker med att jag spatserat runt i klackar några timmar efter jobbet minsann!
När det som får följa med mig hem efter en runda på stan är grönsaker, frukt och en förpackning äpple-kanelchips från Pierias Livs i Hötorgshallen känner jag mig inte direkt som den tonåring jag faktiskt än så länge är. Men det är inte långt kvar till 20-årsdagen, jag ska börja räkna ner så fort min nuvarande nedräkning är klar - hemfärden! (10 dagar idag.)
Min nya klippning gör inte heller att jag känner mig som mina 19 vårar kan jag ju säga. Kort är det. Och kortare kommer det att bli när det lockas upp vid nästa dusch. Men det blir bra till slut, ska bara få bort uppklippningen så att det blir jämt, så ska det få växa sig långt sedan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar