måndag 2 april 2012

Up up and away

Jag gjorde det! Rummet är både dammsuget och dammat. Ett heeelt rum orkade jag ta tag i att städa. Vilken otrolig bedrift, egentligen. Belönade mig själv med kaffe och mellis bestående av kesoyoghurt med kanel och varma hallon och lite müsli och extra pumpafrön. Tog en knäckemacka med cream cheese och skinka med. Den jag tog till frukosten gav mersmak! Gottgott, redo för jobb om en stund då. Ska njuta några minuter till av det rena rummet innan jag knatar nerför backen till pendeln. Kommer inte vara roligt att klättra uppför den ikväll.

Såhär kände jag mig igår i väntan på att maten skulle bli klar.
Hade gärna gjort samma sak igen. 

1 kommentar:

  1. Du säger också knäckebröd/knäckemacka! Min jobbarkompis envisas med att det heter "hårdbröd"... wtf liksom?!

    SvaraRadera