onsdag 25 april 2012

Nedräkningen fortsätter

Frukost nr två ligger redan i magen och jag är proppmätt. Trodde egentligen inte att jag skulle bli hungrig efter supersmoothien imorse - men jo minsann! Dubbel espresso och en kopp kaffe har också hunnits med och dämpat tröttheten efter att jag sovit halvdåligt två nätter i rad.
När jag igår till och med drömde om att det blev inbrott i lägenheten och folk hemifrån kom och räddade mig, då kändes det som ett tecken på att jag verkligen gör rätt i att åka hem. Har packat alldeles lite men är inte stressad för det. Många "sista" är avklarade eller strax gjorda. Sista stängningen igår, sista gången man kramas hejdå, sista benpasset på gymmet.
Till och med tatuerarna mittemot som är kaffe-stammisar undrar när jag jobbar sista dagen så de ska kunna säga hejdå.
Nu ska jag jobba ett av de sista öppningspassen, i eftermiddag blir det dubbla danspass kanske, kanske, lite mera välbehövd packning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar