tisdag 24 april 2012

Beslutsångest på hög nivå

Redan på väg, nästan framme till och med. Men kan bestämma mig för vad som ska få pumpas idag. Hade tänkt mig ett benpass eftersom överkroppen stramar och svider lite var stans efter fyspasset igår. Jag som inte ens tyckte att jag var så slut efteråt? Visst var det tungt "i stundens hetta", men jag hade ju energi kvar efteråt, inte seg på jobbet eller något sådant alls. Tjaa, Celsius-effekt, kanske, jag vet inte. Det jag vet är att jag har en riktigt bra träningsvärk idag!
Hur som helst, anledningen till tveksamheten kring benpass - jag har alltför många gånger kört benpass dagen innan jag bokat in dans dagen efter; villet är fallet nu. Dubbelpass med sista gången på Musikal och Feminine Vibes imorgon, det svider tillräckligt i låren ändå.
Men samtidigt... I'll keep you posted!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar