onsdag 18 april 2012

Smärta utan träningsvärk

Äntligen hemma, äntligen något i magen. Magknip sedan lunchsalladen vid två-halv tre. Har nästan känt hur musklerna, som var tänkta att fyllas på med mer energi under eftermiddagen, sjunkit ifrån mig. Men bara tanken på att äta något gjorde att det knep ännu lite mer i magen. Hade god lust att klappa igen stället och åka hem och lägga mig minsann, men det gick inte för sig nej! Sålde slut på nästan allting istället och fick komma hem. Lite keso/yoghurt och en macka (mmm, fruktbröd!) fick jag i mig, och nu väntar nog faktiskt sängen om jag ska orka upp kl fem imorgon.

Blev ett riktigt bra gympass idag, inte grymt, men väldigt bra åtminstone! Det vart bröst och triceps som stod i mitt schema i huvudet. Tog slut på mina biceps redan på första övningarna där, så det sved bra där i slutet minsann!
Började här att skriva övningarna jag körde, men kunde namnen på alldeles för få av dem.. Blir till att plugga det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar