söndag 22 april 2012

Småsliten med glad ändå!

Med tanke på min energinivå, antalet vinglas igår och antalet timmar med sömn i nättras så blev det en vilodag från gymmet idag. Jag har varit grymt sugen på att gå dit dock, men har ändå känt att det skulle stjälpa mer än vad det faktiskt skulle "hjälpa". Så jag bara njöt av tillvaron istället. Trots det gråa och disiga vädret över Stockholm idag. Har pass inbokat imorgon förmiddag, as always. Bättre start på veckan!

Lunch på Vapiano blev precis så trevlig, härlig, mysig och sprudlande som jag hade trott. Med det där gänget har det liksom alltid så. Att välja vad man ville äta var väl inte det lättaste, bara beslutet pasta vs pizza var svårt. Blev Pollo Piccante med fullkornspappardelle till slut (kyckling, apelsinchilisås, pak-choi och paprika), gott och lite hetta. Trångt och trevligt med 13 pers runt ett bord gjort för tio. Som Elin sa, "fan vad kul att träffa dem i nyktert tillstånd". Alldeles för mycket festande med det där gänget. Men kul som attan är det!
En promenad från Gamla stan till Mood, en vända där inne, en runda på stan med Ella när hon slutat. Och plötsligt var klockan på något vis sex på kvällen och jag kände att det missade sömnen började kännas i kroppen. Lätt plockmat hemma med lite äggröra, keso och grönsaker och film i soffan.
Inleder nu avslutningsveckan i Stockholm för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar