torsdag 9 augusti 2012

Älskade morgonmys!

Vissa morgnar vill man bara inte att frukosten ska ta slut. Typ denna morgon. Och det bästa av allt är att jag har gott om tid på mig att bara mysa runt! Ska jag följa min egen tidsplan behöver jag inte köra hemifrån förrän om en timme ungefär, för att hinna gymma, duscha och äta lunch innan jag börjar jobba. Kommer troligtvis bli rastlös inom en timme och dra iväg ändå. Så slipper jag hetsa på gymmet dessutom!

Älskar sådana här morgnar. Tyst i huset, lite mulet utanför så man inte får dåligt samvete, kaffe, god frukost, ingen stress. Hinna läsa tidningen och inte bara rubrikerna i den, hinna kolla igenom datorn och hålla sig någorlunda uppdaterad. 
Dags att plöja igenom favoritbloggarna, checka facebook en sista gång, kolla vädret (ser ut som att jag inte kommer få jobba hela dagen om det ska regna sådär...), packa iordning alla matlådor och mellisar. Sen är jag nöjd, då drar jag mig mot staden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar