fredag 3 augusti 2012

Med mat i magen, redo!

Då ligger även lunchen i magen, följd av en kopp kaffe (okej, två). Listan är nästan helt färdigavbockad, de sista punkterna tänker jag, som vanligt, skjuta upp till imorgon. Förlåt mamsen, men jag orkar inte ställa mig och diska, nu har jag redan varit hemma alldeles för länge!

Fläskpannkaka med massa keso och lite lingonsylt, en hel skål med rivna morötter som blev över igår. Pappa känner mig, river en morot extra så att det ska räcka. Jag skäms nästan över hur mycket plats morötterna tar på tallriken. Men bara nästan.
Jag BORDE vara ute i solen. Köra cardio, springa en runda i skogen eller på stranden. Men ärligt, detta är sista dagen denna vecka gymmets öppettider samarbetar med mig. Springa kan jag göra imorgon när gymmet är stängt. Dessutom är min hals fortfarande igenslemmad, kommer få en fräsch hostattack om jag ens försöker mig på att kuta som en dåre. Fylla fickorna med snytpapper känns sådär? Har inte ens några fickor..

Nej, hej källaren! Frågan är vad jag ska köra idag.. Lite bröst men inte för mycket, sjukgymnastens order. Jag kommer nog på något!

Från gårdagens pass, dips i maskin.
Med lägre hjälpvikt än jag trodde jag klarade. YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar