onsdag 15 augusti 2012

Hur orkar jag egentligen?

Så var ännu en dag till ända - frukost, jobb, lunch, jobb, banan, gym, shake, hem, middag, dator. 
Borde varit i mitt rum senaste timmarna och packat inför morgondagens resa till Stockholm, men det är ju inge kul. Har istället bokat om så jag tar flyget på eftermiddagen istället för båten på morgonen. Priset blir ungefär detsamma med alla omkostnader som extratimmarna i Sthlm innefattar. Jag är proffs på sådant! Skönt att få sovmorgon och en stund på gymmet innan man reser iväg med! Och lite extra tid till att packa ;)


Ibland undrar jag vart jag får energin till att träna ifrån, efter en hel dag på gymmet med ståendes, gåendes och hundratals människor i omlopp. Timmar av kör första delen av dagen, inte en lugn stund, hinner inte ens smita på toa. Så, en banan i bilen och sedan ett väl genomfört gympass. Fokus har varit så J*VLA bra senaste två dagarna nu. Och då är enbart en banan långt ifrån optimalt för mig egentligen.. 
Biceps, axlar och mage kördes idag, med fokus på biceps. Det sved, det var mjölksyra så det stod härliga till, det var galet grimaserande framför speglarna och det var mycket vatten som dracks.

Bicepscurls med stång i cable, militärpress, bicepscurl med z-stång, axellyft sida, axellyft framåt, bamsecurls.
Bollinrullningar // pinnen, en variant av halv fällkniv // sidodrag med viktskiva, liggande benlyft

Jotack, maten den satt fint sen den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar