lördag 4 augusti 2012

Svettigt värre!

Bröstpass igår sa jag nåt om va? Det hände inte. Plötsligt när jag stod och värmde upp på löpbandet blev jag jättesugen på marklyft. Bara sådär. Bara till att köra marklyft då helt enkelt. Sen fortsatte jag med goodmornings med stång (aldrig testat innan!), vadpressar, ryggresningar, frontböj, höftlyft, cykling (för magen då alltså), situps på boll och planka. Ojojoj, energin bara flödade!
Var blöt av svett, över hela kroppen! Njöt av varje sekund. Att ens få upp stången framför mig när jag skulle göra frontböjen var snudd på omöjligt, det var så tungt just då. Men efteråt svävade jag på moln. 

Blöt av svett och med en sport-bh i tightaste laget blev det lite brottningsmatch i omklädningsrummet efteråt. Räkna även in att jag körde axlar dagen innan, och de sved lite lagom sådär mitt i brottningen.

Mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar