torsdag 16 augusti 2012

Borta bra!

På plats i huvudstaden, med goda vänner och god mat i magen. Något så ovanligt som pizza gick jag med på att dela på till middag. Var väl sisådär tre månader sedan det hände senast. Men den var god som tur var!
Nu blir det filmer för hela slanten, så inväntar vi besked från älskade House of Shapes om jag får komma och gästspela lite i gymmet där imorgon eller någon annan dag. Kan ni hjälpa mig att hålla tummarna?

Blev ett lite halvstressigt träningspass idag innan flyget. Trots att jag hade hela morgonen på mig att fixa och packa det sista är det ju alltid något man glömmer så man får vända tillbaka efter en halvmil..


Uppvärmning 5 min i 12 km/h på löpbandet
Knäböj, utfall på Bosu med hantlar, bendrag i cable (fram, insida, baksida, utsida), liggande benpress, bollinrullningar.
Sen var det bara att springa till duschen, slänga i sig käk och gasa till flyget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar