fredag 31 augusti 2012

Vad gör du medan...

...kaffet bryggs? Energin finns därunder skinnet och vill bara uuut! Så medan kaffet puttrar i bryggaren passar jag på att köra Bodycomfs fredagsfight! Bränner fint i låren nu kan jag meddela!
103 st hann jag med, med 13 benböj per omgång i snitt. 

I köket, med min spegelbild i ugnsluckan, medan kaffet bryggs bredvid mig.
Vackert, otroligt vackert..

Tabata-timer är riktigt skönt att använda sig av tycker jag! Har använt det till flera olika saker nu; mountainclimbers, plankor, benböj.. Och säkert mer som jag glömt bort just nu bara.  
Kanske ska ta och riva av några olika övningar här hemma, tabata-style... Har ju ändå inget bättre för mig. Just nu är säsong 1 av Fame-serien i bluray-spelaren. Jag har varit förälskad i Fame sedan jag såg musikalen i Malmö när jag var sisådär tio år eller något. Jag slås dock av en sak varje gång jag ser filmen/serien: de flesta tjejer ser anorektiska ut. Det är bara Leroy som har riktiga muskler. Kom igen tjejer, ÄT! Man kanske ska vara glad att man inte var en del av den där dansvärlden på 70-80-talet ändå. Även om jag ofta önskat att jag var det. Dieter hit och dieter dit. Nej, tacka vet jag mat! 
Tycker klockan kan bli dags för lunch snart. De där proteinpannkakorna igen kanske...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar