torsdag 16 augusti 2012

Morgonsolen redan strålar

Säkraste kortet för att ta sig iväg och träna? Ta på sig träningskläder direkt när man går ur sängen!
Nu vet jag ju visserligen att jag hade gjort det oavsett, men man vaknar ju lite extra av att dra på sig sport-bhn och linnet och känna sig fit direkt!


Med sömnen gnuggad ur ögonen, riktigt god frukost i magen och en träningsvärk i ryggen utav bara helvete ska jag packa färdigt väskan inför Stockholm. I min kära följeslagare till sport-bag. Känner redan nu att det var dumt att dricka te istället för kaffe till frukosten.. Bara att sätta igång med packningen så jag hinner med en kopp eller två innan gymmet sen! Puuuh..

Havre&quinoa-gröt med krossat linfrö,
smaksatt med vaniljpulver, kanel och en mosad banan.
Kiwi och frysta jordgubbar på toppen,
tillsammans med chia och mjölk.
Ojojoj, nomnomnom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar