fredag 10 augusti 2012

Fullt kylskåp, tomma fat

När man kommer ner en morgon iklädd träningskläder, öppnar kylskåpet för att fixa frukost, och finner detta. Mitt keso-hjärta slog ett extra slag. Tack mamma för att du köper keso var och varannan dag för att du vet att det kommer vara nästan slut i kylskåpet hemma.


Morgonens frukost, som så många andra, hallon/keso/kvarg/kanel-röra, med torkade mangobitar och Axa func* müsli.Tack AliceAugusta för att du tjatat sönder den frukosten så att jag till slut testade den istället för gröt. Jag är såld. Och mina mangobitar är nästan slut.. Tur att jag ska till Stockholm nästa vecka och kan fylla på förrådet!


Och av oförklarlig anledning äter jag alltid frukosten bortifrån och mot mig? Gröttallriken ser likadan ut. Äter man såhär generellt, eller är det bara jag....?

1 kommentar:

  1. Hmm, jag tror man äter så generellt... jag äter också "mot mig" eller vad man nu ska säga. Kanske brukar börja mer i mitten dock... :)

    SvaraRadera