onsdag 22 augusti 2012

Don't stop me now

Nu är jag så mätt så jag storknar. Tur att jag inte måste skynda direkt till gymmet denna dag, utan kan låta allting sjunka ner en bit..
För en gångs skull stod jag helt nollställd i köket imorse, "vad fan vill jag äta!?". Gröt vs the ordinary keso/kesella-röra. Visste att det låg ett kokt ägg i kylen med. Var för ovanlighetens skull inte ens hungrig, inte sådär så att magen skrek efter mat åtminstone.


Det blev röran, med ett litet utbyte mot standarden: mosade en halv banan och geggade ner i, och så bara några få hallon istället för typ en deciliter. Gott vare, men som sagt - mättande! Det kokta ägget skalades och delades helt enkelt mitt itu och strösslades med örtsalt. Enkelt och gott, fantastiskt.

Fortsätter min låtsas-pt-karriär vid elva idag, nu kör vi ben tillsammans! Djuuupa knäböj ska jag tvinga henne att göra... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar