fredag 31 augusti 2012

Värmeslag i höstrusket

Varm gröt med varma bär, två muggar varmt te till det. Det spelar ingen roll att regnet vräker ner utanför och det snarare ser ut att vara november istället för sista augusti, jag är fuktig av svett ändå! 
Min nya rutin "förmiddagspromenad" lockar inte alls idag. Min fina, rosa jacka med så bra fick för telefonen är verkligen inte vattentät, och jag har ingen större lust att bli förkyld.
Träningen är schemalagd till 16:30, ett Sh'bam-pass med en kompis. Det är min "vilodag". För musklerna, kanske inte för flåset. Och troligtvis för skrattmusklena då med. Det är ju ändå dans vi pratar om! Saknade, älskade dans! Vill tillbaka till House of Shapes Feminine Vibes-klasser..


Vad ska ni träna idag? Blir det en löprunda/promenad vädret till trots?
Eller behåller ni också pyjamasen på så länge som möjligt idag..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar