torsdag 2 augusti 2012

Morgonstund

Samma visa idag igen, träning innan jobbet. Trots att jag börjar senare ställdes klockan nästan på samma tid. Allt för att få den där sköna lugna stunden på morgonen. Inte ens syrran höll mig sällskap idag, den sjusovaren. Passar på att njuta av tystnad och lugn, känna efter hur kroppen känns efter tre dagars träning. På't igen idag, och imorgon. Det blir vila i helgen. Träningsvärkstatus: mage, baksida lår, rumpa. 
Imorgon hade jag tänkt att axlar och triceps skulle kvala in på den där listan. Med stadig frukost i magen är jag snart på väg till gymmet. Ska bara uppdatera mig lite på datorn först, eftersom jag fortfarande har stenåldersmobilen...

Havregryn&quinoagröt med linfrön och solrosfrön (och maaassor av kanel).
Chiafrön på toppen tillsammans med keso, banan, hallon och mango.
Älskade finn crisp med ost. 
Ännu mer älskade kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar