tisdag 28 augusti 2012

För jag har all tid i världen!

Ledig, arbetslös eller whatever! Jag har hur mycket tid som helst nu, och jag har bestämt mig för att ta tag i mina saknade promenader! Mobilen blev tömd på musik när jag hade den inlämnad, men jag har upptäckt alla dessa poddar som finns därute. Perfekt att försvinna iväg i tankar till när man är nere och promenerar på stranden. Så är det inte så himla högt ljud att man inte hör bilarna som plötsligt dyker upp bakom en på alla småvägar jag går på... Livsfarligt!

Hade tänkt ta mig till gymmet så fort som möjligt idag, men mamma hade lämnat en lapp om att tvättmaskinen skulle startas = över två timmar kvar tills den är klar att hängas upp. Perfekt för en promenad? Yes!
Sen ska jag ta tag i mitt kaosartade rum. Till och med bästa vännen var lite chockad när hon kom hit igår, aldrig sett mitt rum så stökigt... Ooops! Jag kommer ha tid att gymma med!

Havre/quinoa/linfrö-gröt med kakao och kanel.
Mosad banan, chia, kiwi och frysta jordgubbar.
Arlas proteinmjölk med blåbärssmak.
Finn crisp med ost (ej på bild).
Tre koppar kaffe.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar