tisdag 21 augusti 2012

Leker PT, igen

När man vaknar en hel timme innan klockan ska ringa, vrålhungrig så magen krämpar och kissnödig så man knappt kan ligga raklång.. Sovmorgon hade jag tänkt mig. Men nu har jag istället lite extra tid att förbereda dagen utan varken stress eller virrvarr omkring mig. Matlådor, mellis, kläder. Och så träningsupplägg för min älskade reskompis. Antar att hon inte vill se o-fit ut bredvid mig på playan i Asien... Skojade! Hon är snygg som få! 

Det är så kul att mina vänner litar på att jag är duktig, att jag kan saker för att jag tränar så mycket. Ingen som helst utbildning, inte minsta lilla kurs. Men ett jäkla intresse och kunskapstörst! Så jag googlar runt lite och ska hjälpa henne komma igång med träningen igen efter en tids uppehåll.
Så ska jag hinna gymma själv med. Så för att orka med allt, inte bli vrålhungrig alldeles för snart, så grundade jag liiite extra idag. Knäckemacka med ägg och örtsalt, mumma!


Nej, nu ska jag "jobba".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar